חימום לידים (פוסט חורפי, אבל מתאים לכל השנה)
פיד נתונים ו XML
תוכן, תוכן, תוכן. חווית הפרסום האיכותי והאפקטיבי ברשתות החברתיות מתחיל ונגמר בתוכן טוב, מעניין, מגוון ובעל ערך לגולשים. על התוכן יקום ויפול עסק. קמפיינים יכולים להוביל את הלקוחות אל היעד, אבל אם ביעד הזה אין תוכן שיעניין את הגולשים ויתן להם ערך, סביר להניח שהם ימשיכו הלאה וישכחו מכם.
כמה עובדות מעניינות שכדאי לדעת:
1. בלוג איכותי באתר ישפר את הסיכוי שלכם למכור, בעיקר לקהלים עסקיים, שמחפשים אמינות וידע
2. שיווק מבוסס תוכן יכול להכפיל ואפילו לשלש את כמות הלידים שתקבלו בקמפיין ממומן "בלבד"
3. מרבית הלקוחות רוצים ללמוד עוד על העסק שלכם (וגם על המקצועיות שלכם, בין היתר), לפני שהם יקנו מכם מוצר או שירות, זה יבוא לידי ביטוי גם בביקורים שלהם באתר או בערוצי השיווק שלכם.
4. כמחצית מהגולשים, יחשפו ל 3 – 5 תכנים שונים שלכם לפני שהם יחליטו לקנות מכם
5. תוכן כתוב שמועשר בתכנים ויזואליים (סרטונים, תמונות וכו') עובד טוב יותר מאשר תוכן כתוב בלבד
6. תוכן בעל ערך שמעורר את הגולשים להגיב ולשתף יגרום להם גם לחזור ולבקר אצלכם. הוא יצור אצלם עניין. הגולשים האלה, יהפכו ברבות הימים גם ללקוחות.
אחרי שהפנמנו את הנקודה החשובה הזו, בואו נדבר קצת על "איפה?"
הרשת מציעה לנו מגוון עצום של ערוצים שבאמצעותם אנחנו יכולים להגיע אל הלקוחות שלנו. אבל כל ערוץ שונה מהאחרים (ולפעמים גם שונה מהותית). למשל – חתך הגולשים בפייסבוק ובלינקדין הוא אחר לחלוטין. באינסטגרם נוכל למצוא יותר תוכן בעל ערך ויזואלי, בזמן שבטוויטר, התוכן קצר (ובדרך כלל), קולע.
חשוב להתאים את התוכן לערוץ שבו אנחנו עושים שימוש. חשוב גם שהוא יגיע לאנשים הנכונים.
רוצים לדעת יותר? רוצים להפוך את העסק שלכם למעצמת תוכן? צרו קשר