תוכן, תוכן ועוד קצת תוכן
שיווק דיגיטלי למתחילים, 10 צעדים בסיסיים שכל עסק צריך להכיר
מוכרים אונליין? תכירו את אחד החברים הכי טובים שלכם, פיד המוצרים של גוגל
1. יוצרים באתר קובץ XML – קובץ שמתעדכן בכל פעם שמוסיפים או מעדכנים מוצר באתר (ניתן להשתמש בתוספי FEED, כמו ctx feed לוורדפרס. באתרים אחרים דוגמת WIX בררו עם התמיכה הטכנית.
2. ניתן לערוך את קובץ ה XML על מנת להבטיח שהוא מסודר כראוי כשהוא נשלח לגוגל. וודאו שכל הפרטים שנדרשים לגוגל נמצאים בקובץ: שם המוצר, תיאור קצר, תיאור ארוך, קטגוריות, מחיר, תמונה ועוד
3. פותחים ב Google Merchant Center משתמש חדש ומגדירים אותו לפי ההנחיות (טלפון, כתובת אתר, פרטי אנליטיקס ועוד. תהליך ההתקנה פשוט וברור למדיי)
4. נכנסים ללשונית "מוצרים" במרצ'נט ומוסיפים מוצר אחד ידנית (יש שם איזה שהוא באג שבלי הוספה של מוצר אחד ידנית, אי אפשר להעלות את הפיד)
5. נכנסים ל "פידים", מכניסים את הלינק לקובץ הxml, יוזר וסיסמה לאתר שלכם ומושכים את הפיד. (משיכת הפיד לוקחת כיומיים, תלוי בגודל הפיד)
6. לפיד שמשכתם אפשר להוסיף תחת "הגדרות" כל מיני כללים מגניבים, כמו להוסיף את שם האתר/העסק לפני שמות המוצרים. להוסיף את המותג, להוסיף טקסטים מותנים מראש בהתאם לכללים מסויימים (למשל אם יש משלוח חינם בקנייה מעל 100 שקלים, אפשר להגדיר שבכל מוצר שמחירו גבוה מ 100 שקלים, יתווסף הטקסט "משלוח חינם" לשם המוצר.
8. נכנסים ללשונית "גידול", ותחת "ניהול תכניות" מפעילים את האפשרות "כרטיסי מוצר חינמיים", כדי לקבל חשיפה אורגנית טובה יותר. מפעילים "מודעות שופינג" כדי לקבל חיבור לקמפיינים של גוגל מודעות
בהצלחה! לשאלות, אנחנו זמינים